torsdag 27 januari 2011

Skit hosta

Milo har åkt på rejäl hosta som han haft i några dagarna nu, han hostar så mycket så han näst intill spyr.
Och vad betyder detta, nada sömn på nätterna
Och det betyder en trött och sur mamma

Ända sedan vi kom hem från sjukhuset (snart två veckor sen) så har Milo sovit skitkasst...........
Vi är bortskämda med att Milo sover så himla bra.
Han somnar som vanligt runt halv 8 på kvällen, men nästan varje natt har han vaknat, varit lessen och velat komma in till oss, och liten tar störst plats, så man sover ju som en kratta!

Vad det beror på vet ja egentligen inte men jag har mina aningar.
Kan va att natten blev väldigt rubbad när vi va på akuten (fast de borde ju gått över isåfall) kan också bero på att han har tre tänder på gång och det är såna stora tänder, misstänker att det gör ont!
Och sen gör väl förkyldningen och hostan sitt!

Men fan nu e ja trött på att inte få sova som jag e van vid, älskade barn sov hela nätter igen;)

Vad gnälligt det blev, usch så illa e de väl inte, men ja e inte van vid att han sover hos oss och när han väl gör det så sover inte ja lika bra, men Milo sover nog bra, han gottar sej så, snor min kudde, eller ligger på pappas kudde och sparkar mamma i magen!

Men mitt älskade barn det är klart att du ska sova bra, bry dej inte om dina gamla föräldrar;)

2 kommentarer:

Sofia Ahlehjelm sa...

Vilken fin blogg och supersöt son du har! :) Min kompis dotter håller på att få hörntänder och hon har haft jättemycket hosta, jag vet inte om det hänger ihop men kanske. Hoppas i alla fall att ni får det lugnare framöver!

Anonym sa...

Hoppas han kryar på sig!