söndag 6 mars 2011

Dissar big brother;)

Här sitter jag och tråkar lite faktiskt, men ja totalvägrar big brother, men det gör tyvärr inte min kära sambo, han älskart!
Jag kallar honom fjortis och de får han fan ta asså haha;)
Men allvarligt måste de visas typ varje dag???
Man skulle kunna säga att det förstör mitt liv lite, ja får ju aldrig se nåt ja vill längre och om ja får göra det, då går Johan in i gästrummet och tittar istället, kul javisst.... NOT!!
Här hemma är vi supersociala så här dags;)

Imorrn är det måndag igen, men inte vilken måndag som helst, ja och Johan firar nämligen 3 år ihop:)
3 väldigt fina år:)
Men imorrn firar vi inget utan vi tar det nån helg sen då vi kan lämna bort Milo och gå ut och äta lite gott och gå på bio eller nåt sånt:)

Nä sängen kallar faktiskt, måste ju ställa klockan imorrn, det är ju dags för babysång:)
God natt på er:)

2 kommentarer:

Ida sa...

Haha Johan får komma hit och titta.. Jag har ju BB-live på min tv.. Är ju vaken så jäkla mkt på nätterna så måste ju ha nått att titta på.. De e ju sjukt kul att se folk göra bort sig så pass..

Fröken M sa...

jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt av BB den här säsongen och tror jag är ganska glad för det faktiskt ;) Jösses, det räcker med att läsa bloggar för att förstå vilka nötter de har skickat in i huset i år...
Solsidan däremot... underbart även om jag skruvar mig i soffan av obehag när Ove är inblandad !?