tisdag 29 mars 2011

Lista

På måndag bär det av mot Ullared och den här gången så åker ja inte dit bara för handla utan även för att få umgås och ha en trevlig dag med min mamma och mormor:)

Och den här gången ska ja inte komma hem med en massa skit, det är man rätt så bra på, iallafall jag;)
Eh jag tar det där oxå, det va ju ändå så billigt! Känner ni igen det??

Den här gången tänker ja skriva en lista och den ska ja försöka följa, kommer kanske avvika lite, man kommer väl alltid på nåt man behöver när man väl är där!

Eh vem försöker ja lura, ja kommer antagligen handla en jäkla massa haha;)
Jag älskar Ullared, känns lite som paradiset;)

1 kommentar:

Fia sa...

Känner så väl igen det dära att man handlar bara för att det är billigt.Sen använder man det inte och man kastar det.
Jag vill också åka till Go Ulla!!Men jag har ju mitt att se fram emot...i höst!