onsdag 9 mars 2011

Vår höst vår höst vinter???

Imorse va det strålande sol och verkligen vår, nu när man kollar ut så är det dyster och regnar, tack gode gud så är det inte snö som faller, för det har ja verkligen fått nog av!!

Ska strax iväg och träna och det ska bli såååå himla skönt att komma hemifrån en stund, ja tycker synd om min lilla kille och jag älskar honom mer än nåt annat, men hans pippel och gnäll bara ekar i huvudet på mej....

Och efter aerobicsen ska ja sola, gött att steka fläsket lite, speciellt efter att ha träffat pappa/morfar idag som kom hem från Teneriffa inatt och va precis kolsvart;)
Jag ligger i lä om man säger så;)

3 kommentarer:

Ida sa...

Har du tittat ut riktigt ordentligt.. För här snöar det..

Åhh vad jag också vill sola.. Men vart ska man göra av lillbus så länge..

- Malin & Ella sa...

Här har de snöat :(
Fy säger jag bara!
Våren som var så välkommen!

Ida sa...

Jaha ja men då vet ja ju vad felet är då.. Haha.. Ja men inte 17 orkar jag beställa om korten inte..