onsdag 9 mars 2011

Vår imorrn, tack:)

Det va så skönt att komma iväg och träna förut, bara skaka loss och rensa hjärnan lite.

Milo sov när jag kom hem och förhoppningsvis så sover han bra inatt, han har ju fått lite rethosta och den kommer ju dumt nog mest på natten, men än så länge så sussar han så sött där inne i sitt rum:)

Imorrn hoppas ja på en bra dag, jag vill att Milo ska må bättre och jag vill ha sol och fågelkvitter så vi iallafall kan gå ut på en promenad, känner mej så instängd nu och det gör nog Milo med, han är ju van att det händer nåt hela tiden!

Så nu håller vi alla tummar att skrutten är frisk imorrn, eller hur?:)

Nu ska ja ta mej en varm och skön dusch sen ska ja krypa ner i sängen och läsa en bok som ja började med igår, en Nora Roberts bok, har ni inte läst nån av hennes böcker så gör det, dom är helt underbara och väldigt lättlästa:)

God natt på er:)

1 kommentar:

Hella sa...

Hehe, nä Oskar är ju inte jätte glad heller när jag målar dom men som sagt jag tycker inte det är någon "big deal" så att säga ;)