onsdag 27 april 2011

Mitt fina barn

Varje sekund av varje minut av varje timma, suger jag in...
Det händer så himla mycket i Milos utveckling nu och för varje dag som går så blir han större och större, han upptäcker världen för varje dag!

Han är inte min lilla bebis längre, han är en pojke, ett barn

Och jag bara älskar varje dag som går, jag njuter, åh va jag njuter

Att vara hemma med Milo är det bästa ja gjort, att få följa honom från dag 1 har varit så himla häftigt

Tänk att han gått från att ha varit en liten liten bebis som bara låg på mitt bröst och så söt ut, till att bli den vackraste lilla pojke ja någonsin sett.

Han är så underbar, han är glad jämt, han skrattar med hela ansiktet, han busar, han älskar att träffa en massa nya männsikor och han lär sej oj va han lär sej, nya saker varje dag, mest sånt man inte vill att dom ska lära sej och det han inte får göra, det är såklart allra roligast.

Min fina fina lilla kille, min älskade Milo, din mamma älskar dej så oerhört mycket!



1 kommentar:

äppelblomman sa...

Visst är det helt sjukt va tiden går fort.. Just nu vill jag bara stanna den lite, njuta ännu mera av mina små grabbar som snart inte längre är så små... Tiden bara rusar..
Kram K