torsdag 14 april 2011

Oh happy day

Jag sitter verkligen är med ett jätte leende just nu, dagen har varit så jäkla underbar:)

Har ju som sagt umgåtts med min underbara vän Tina, åh va jag är glad att ja har henne i mitt liv:)
Vi var nere på stan, käkade lunch och sen letade vi en massa kläder till mej;)
Och jag hittade en massa snyggt och jag är så glad över allt ja köpt, känner mej så satans nöjd!

Har varit så trött på mej själv senaste tiden, samma tråkigta kläder o ja har bara kännt mej grå och ful.
Men nu kan ni kalla mej hot mama haha;)
Tänk vad lite shopping till sej själv kan göra en lycklig:)
Jag känner verkligen att ja va värd detta:)

Men ni får tyvärr inte se kläderna förns på lördag;)



4 kommentarer:

Ida sa...

Vad härligt med sånna dagar då man bara mår så himla bra!! Det behövde du!!

Ja visst blev han fin i nya jackan.. Nu vill ja ha sommar så han kan använda allt det andra också..

Kram

Fröken M sa...

Åh va kul !! Sånna dagar behöver man så man har något härligt att tänka tillbaka på "mindre bra dagar" ;) Kramar
Ps, jag tror chokladen bara finns på pressbyrån än så länge..

Fia sa...

Tack så jätte mycket =)

Du ska se sen att du kommer kunna tvätta på din tvättbräda ;)

gussie sa...

det var du verkligen värd! =) kramar