tisdag 26 april 2011

Verkligheten kommer ifatt en

Idag kom brevet om att Milo har fått en dagisplats, vilket är kanonbra och det blev även till det dagiset vi helst ville, så det känns också bra!

Men samtidigt PANIK!!!!!!!!!!!!!!

Fy vad jag har bävat inför det här, ja vill verkligen inte.
Jag älskar varje dag jag är hemma med Milo, hur kan dagarna, månaderna, åren gå så fort.

Min lilla kille har helt plötsligt blivit så stor.

Den 24 augusti börjar allvaret, Milo ska till dagis och ja ska tillbaka till jobbet.

Tur vi har 4 månader kvar, månader med förhoppningsvis underbart väder.
Ska se till att det här blir den bästa sommaren någonsin:)


1 kommentar:

M. sa...

Mmm, jag kan ana din känsla... redan! Det är en av mina farhågor inför föräldraledigheten, att inte vilja gå tillbaka. Idag vill jag inte ens gå till jobbet imorgon. Livet är en berg- och dalbana....