fredag 27 maj 2011

Aj aj aj

Ja lovar att detta blir det enda inlägget med lite gnäll från min sida, skulle säkert kunna gnälla många dagar för att ni ska tycka lite synd om mej, men det struntar vi i;)

Iallafall när ja var gravid med Milo så fick ja foglossning väldigt tidigt, runt v 15 om ja inte minns fel!
Och ja hade så sjukt ont i ljumskar och på blygbenet att ja knappt visste vart ja skulle ta vägen!

Och det är precis så det känns idag, förutom att ja inte har ont i blygbenet då!
Men shit så ont i ljumskarna ja har!!!
Att ta sej upp ur sängen va inte det lättaste och jag är glad att det inte va nån som såg mej;)

Ja tror ja måste börja springa lite, ja menar så här sjukt ont i kroppen ska man väl inte efter att bara ha sprungit 5 km???

Idag får Milo ta hand om sin ynkliga mamma;)

3 kommentarer:

Fia sa...

Tack, känner mig riktigt fräsch ;)
Vi går till den som ligger i Hackefors =)

carola sa...

gnäll på:)
Det är det vi bloggläsare är till för eller..

Hoppas du blir väl omhändertagen idag och du får en fin helg

Jasmin 21 år mamma till Milo sa...

Åhhh stackare!!!

Jag fick också foglossning tidigt vecka 20. Visste inte att man kunde få det så tidigt, blev as förbannad haha sen blev jag kryckburen osv.

Jag LIIIDDDER med dig när du säger att du fått ont igen!!!! På med vetekuddar, tens och allt vad det heter.. ;)

stor kram!