torsdag 16 juni 2011

Dagen som sprungit iväg

För det första så måste ja bara berätta att detta med läggningen har gått över förväntan.
Knepet idag vara bara att han inte bajsat på hela dagen, så hela eftermiddan gick jag o bara men bajsa då milo, bajsa nu, BAJSA nu!!!! haha
men det kom aldrig och då tänkte ja att jaha nu kommer han såklart bajsa när ja lägger honom, men så vart det faktiskt inte!
Han somnade efter 20 minuter, dock drack han inte vällingen, han bojkotta den, har nog ALDRIG hänt förut, men han somnade iallafall och han sover så sött så sött på sitt rum:)
Det här går ju riktigt bra ( peppar peppar) fattar inte varför vi nattat förut när det går så här lätt att bara lägga in honom, det gick ju visserligen fort förut men detta är ju så mkt skönare:) Tidigare idag firade vi ju brorsans avslutning, träffade lite av släkten och det är ju alltid lika mysigt:)
Bjuder på lite bilder från dagen:)

Min fina syster:)



Kusin Hedda leker med Milo:)

Moffa busar med Milo:)



Min stiliga bror:)


Ikväll är Johan iväg och jobbar som "vakt" min bror och 60 st av dom som slutat nian har hyrt en lokal ikväll och där är Johan mm och vaktar;)

Så innan det va dags för Milo o sova så tittade vi på fotboll här utan för där syrrans kille spelade, så vi mötte upp syrran och hennes kompisar.

Och ja fick en lugn stund, då alla syrrans kompisar är helt förälskade i min son, så dom sprang runt o lekte med honom o kramades en massa;)


Och nu sover ju Milo sen ett bra tag o här sitter jag och det är INGET bra på tv ikväll, typiskt, men va gör det, ja har ju en massa bloggar att läsa:)


Ha en fin kväll:)


Inga kommentarer: