fredag 29 juli 2011

Hemskt men så vackert

Jag vet inte riktigt hur ja ska förklara gårdagen!
Sorgsen, hemsk och ofattbar men samtidigt så vacker och kärleksfull!

Jag har aldrig skådat något så vackert som jag samtidigt tycker är så fel!

Dagen ja fick reda på att E inte levde längre och gårdagen då begravningen var, är utan tvekan dom värsta dagarna i mitt liv!

Det var så mycket folk, så mycket kärlek!
Vacker musik, fina psalmer och underbara blommor.
Men vad ja önskar att han var kvar här hos oss!


Den vackraste men sorgligaste begravning jag varit på, jag hoppas E var där och såg alla som var där och jag hoppas han såg kärleken som fanns där!

Sov så gott min älskade morbror och vän!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN sa...

Ja fy så fruktansvärt, finns som inga ord. Men jag beklagar verkligen sorgen..

Åsa sa...

Skönt att det ändå är över nu, så sorgearbetet kan börja på riktigt. Lider verkligen med dig <3
Kram

pindur sa...

jag åkte ner igen på lördagen, innan jag åkte till grekland, bara för att kolla hur han hade det, och för att han inte skulle behöva vara så ensam... <3