söndag 3 juli 2011

Nu är det tungt.....

När man gråter så undrar man hur många tårar man egentligen har
När man inte gråter så undrar man om tårarna tagit slut
När jag vill gråta så kan ja inte
När ja inte vill gråta så bara forsar det

Det är tomt men samtidigt snurrar det mer än någonsin
Frågetecken på frågetecken

En saknad så stor att det bara värker i hjärtat på mej

En mardröm ja önskar vi alla kunde få vakna upp ifrån
En mardröm ja önskar att vi aldrig hade behövt uppleva


Inget kommer bli som förr, och ja kan just nu inte förstå hur vi ska kunna gå vidare?
Jag önskar ja kunde lyfta på luren och ringa till dej, fråga om du skulle komma hit och dricka kaffe, titta på Rambo med mej och busa med Milo.

Jag önskar du vore här!

Jag älskar dej med hela mitt hjärta, vila i frid!

Du är den finaste ängeln i himlen



5 kommentarer:

Ella sa...

Vad fint du skriver. Jag kan inte säga att jag förstår hur du känner för ingen kan säga att den vet hur det känns utan att vara i precis samma situation. Men jag jan tänka mig att det måste vara oerhört tufft och jag förstår att det är mycket frågetecken och en stor undran hur man ska kunna gå vidare.
Som vän till dig vill man ju bara göra allt för att du ska må bra, i ett sånt här läge känner man sig som en sån dålig vän. Man vet inte vad man ska säga eller göra, vet inte om man ska fråga om det eller bara försöka prata som "vanligt" för att få dig att tänka på nåt annat en stund. Så om du hört lite mindre av mig just nu är det helt enkelt av osäkerhet vad jag ska säga eller göra. Vill inte vara i vägen samtidigt som man bara vill bry sig massor.
Jag vet ju att du har en toppenfamilj och att ni rår om varandra nu. Tänker på dig!! Stor kram

gussie sa...

älskade fina du, vad jag önskar att jag kunde göra allt bättre. men det enda jag kan göra är finnas här för dig, när du vill prata, eller bara dricka kaffe. oavsett vad så finns jag här. stor kram till dig och familjen

Ida sa...

Du vet att jag finns här älskade vännen. Jag kan inte göra så att sorgen lättar. Men kanske kan jag ge dig en andningspaus då och då.
<3 Kram

felicia - 19 år och mamma sa...

usch, det är hemskt när personer i ens närhet går bort!

styrkekramar till dig! <3

Frida Nyqvist sa...

Stor kram till dig min vän! Tänker på dig/er