onsdag 24 augusti 2011

Ny kategori

Jag berättade ju för er om Mitt Nya Liv häromdagen och jag har just nu gjort en kategori med just det namnet för er som vill följa mej och kanske vill ha lite tips och så, jag är absolut ingen expert på detta, inte alls faktiskt, men jag håller på och lära mej och ja kanske kan dela med mej lite av det:)

Mitt schema går i stora drag ut på INGET socker och INGA kolhydrater, alltså mycket kött coh grönsaker inga såser, inget godis inget fika bröd mm.
Detta kommer pågå först och främst i 8 veckor, sen kommer jag få en dag i veckan då jag får äta lite mer vad man vill, vilket ja tror är jätte nyttigt för att man ska klara detta:)

Men först 8 veckor strikt schema:)

Sen är ju träningen A och O, 1 timmes Pw varje dag + 2-3 gånger löpning i veckan + pass på gymet då tiden finns.

Jag känner mej sjukt motiverad då ja vet att Petra kan sin sak och jag har sett andra hon hjälp och ja vill oockså se ut så:)
Och nåt annat som motiverar mej sjukt mycket är att det är flera stycken av mina vänner som vill följa mej i min resa och göra samma sak och det är flera av er läsare som peppat mej:)

Jag är taggad, nu KÖR vi:)




5 kommentarer:

jossanglifberg sa...

Ja följer med om några månader. Då ska ja ta tag i min kropp. Mitt mål e tjejvättern om två år. Undra hur de ska gå. :D

Men ja tror på dej, de kommer gå kanon. :)

Milliez - blivande fyrbarnsmamma sa...

tack så mycket :)

Linda Olsson sa...

Sv: Hehe, ja jag hade nog det ;)

Emilie sa...

Vad duktig du är! jag måste med komma igång snart.. men först ska jag på efterkontroll :)
Tavlorna var inte dom lättaste att få upp rakt och snyggt.. men min duktiga sambo hjälpte mig :P

pindur sa...

du är grym och det här fixar du galant! ska bli skoj att följa och spännande att se förändringen när jag kommer hem igen sen, även om jag tycker du är jättefin som du är! :) kram