torsdag 18 augusti 2011

Skapa och Inreda

Imorrn ska mamma, jag och Milo ta en tur till Ikea och det passar sej perfekt då ja är sugen på att förnya och fixa till det lite här hemma.
Tycker det känns lite kalt här hemma, man har liksom flyttat in tyckt att det ser bra ut och det gör det, jag tycker själv att vi har det fint här hemma... men.
Det måste bli lite personligare och hemtrevligare:)

Och ja tror ja vet precis vad som behövs, och såklart är det inget ja tänker berätta om nu, var finns spänningen då liksom;)

Jag hoppas jag hittar allt ja vill ha och sen hoppas ja att Johan inte misstycker, men vad har han att säga till om liksom;)


Åh det bara kliar i fingrarna:)




1 kommentar:

Milliez - blivande fyrbarnsmamma sa...

Vad kul! Klar jag lägger till dig också. Alltid kul med mammabloggar ju :)

Kram