onsdag 31 augusti 2011

Vad man orkar och inte

Igår kände ja mej som superwomen själv, jag gick en timmes pw på morgonen och på eftermiddan var jag på gymet och sprang på bandet och det gick så himla lätt och ja hade nog kunnat springa i en evighet.
Okej kanske inte riktigt en evighet, men banne mej inte långt därifrån;)

Idag då, jo jag och Veronica var ute på en timmes pw imorse, sen följde hon med hem och vi drack lite kaffe, sen när hon gick hem så kändes det som ja fått lite extra energi.
Så jag gav mej ut på en löprunda och ja ska säga er att det var löprundan from HELL!!!!

Efter bara 10 meter kände jag att detta kommer ja aldrig klara av, benen bar mej knappt och ja kände mej som världens klump, 15 minuter blev det, längre klarade jag inte av.
MEN det är ju bättre än inget, eller hur?

Det är verkligen så olika från vad man orkar från dag till dag, idag va det helt enkelt inte min dag;) Bjuder på en bild då ja STOLT visar upp min medalj efter att ha sprungit blodomloppet i våras;)


3 kommentarer:

amanda sa...

tack!
det är lite svårt att veta vad man vill och vart man vill ha den. Men en sak är ju säkert det är ju att man aldrig ångrar en tatuering med sina barns namn :D

felicia - 19 år och mamma sa...

jaa, kladdigt skare va serru! haha ;-)

vad duktig du är! man kan inte alltid orka lika mycket :-)

Anonym sa...

Hej!
Vill ge dig ett tips om att använda stavar på pw. Får en högra fart och en typ rotation i kroppen så man går fortare ner i midjan å så. Eller i alla fall jag. Samma sak med obtrech eller liknande. Men jag vill påpeka att jag är inte PT, bara egna erfarenheter!

Lycka till!