tisdag 27 september 2011

Födelsedags presenter

Tänkte visa lite vad ja fick på min 25 års dag:)
Har fortfarande inte fått nåt av syrran, kommer visst på torsdag;)
Och min kära sambo har ja heller inte fått nåt av än, han gav mej ett kort som inte gjorde mej ett dugg nyfiken;)
Kommer nog också i veckan:)

Fina blommor pryder nu vårt hem:)


En stekpanna


En för liten bh, måste bytas snarast:)


Nya träningsbyxor, fick en tröja också, men den har ja ej på bild!


Presentkort på ansiktsbehandling


Present kort på sammanlagt 2100:- i min favorit inredningsbutik:)


Presentkort på en annan inrednings butik:)


Förfest spelet


En poncho/tröja


Och två flaskor vin:)


En toppen dag med våra underbara familjer och superfina presenter:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Tea sa...

Kul med presenter!

Sv:
Min dotter blir fyra månader i början av oktober.

Fia sa...

Så mycket fina presenter du fått =)

Fröken M sa...

Riktigt bra presenter !! :)
Nu blev jag oxå nyfiken på vad din sambo hittat på !!
Kram