lördag 24 september 2011

Va inte så nyfiken...

Igår när ja kom hem så låg posten på diskbänken och även ett paket till mej!
Tänkte inte mer på det, trodde de va nån reklam från nåt nätföretag!

Men efter middagen tog ja en närmare titt på det och undrade va tusan det va för företag, sen ser ja en liten lapp uppe i vänstra hörnet där det står:
Obs! Öppnas morgonen den 25/9. Var inte så nyfiken!



Eh och va blir jag tror ni??
Precis ja blir ju galet nyfiken, sliter nästan av mej håret här hemma!
Men ja ska hålla mej tills imorrn (min 25 års dag) och faktiskt så har ja lyckats hålla mej undan från hemsidan och gå in o kolla:)
Duktigt av mej!
Men är det en överraskning så vill ja ju inte förstöra den!

Frågan är bara vem det är ifrån, jag tror ju Johan men han säger att det inte är han.....

Spännande spännande:)

Ikväll vankas det kalas för mej och Johan, vi slår ihop det, då ja fyller imorrn och Johan på tisdag:)

Så nu har ja fullt upp resten av dagen, ska laga mat till ca 30 pers, stor familj :)

Ha en toppen helg:)

Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Tea sa...

Med den texten blir det ju mer spännande!

Fia sa...

Jag hade nog inte kunnat hålla mig haahaha nyfiken i en strut är vad jag är =)

Grattis i förskott =)