söndag 18 september 2011

Vad är det som händer??

Milo är på väg att bli pappas pojke istället för mammas!!!
Hur gick detta till??
Jo jag vet, jag är den som lämnar på dagis, Johan är den snälla som hämtar, kan det vara så??
Min lilla skitunge som alltid varit mammas pojke, blir nu för tiden hur ledsen som helst när pappa åker hemifrån, när det gäller mej, så vinkar han bara och stänger dörren!
Tack för den du;)


Tur att ja fortfarande duger när pappa inte är hemma;)


Milo dricker sin kvällsvälling hos pappa:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh! Myyys:)

Fröken M sa...

haha.... så är det här oxå, men vet du - jag tycker det är liiite skönt för nu får jag oxå en lugn stund ibland efter jobbet ;)

Melissas Prinsar sa...

vincent har oxå haft en sån period från att bara vart mammig till att bara va pappig..nu när marcus började jobba igen efter vart hemma 3 mån så är de BARA mamma igen för vincent .. leka med pappa går bra men borsta tänder osv ska mamma göra