lördag 29 oktober 2011

Äntligen lördag

God morgon gott folk!

Sitter på pendeln på väg in till jobbet, fem timmars arbete gäller idag, sen är det bara att åka hem och förbereda för FEST!!
Ska bli så satans kul:)


Ang cyklingen igår så blev det 45 min, sen domnade rumpan bort på mej;) men 45 min e väl helt ok?:)
Rätt åkte iallafall ut Idol igår, äntligen!
Och bäst igår va ju helt klart Amanda F, vilken show hon bjöd på:)

Tittar ni på Idol?
Åkte rätt ut och vem va bäst enligt dej?


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Zandra - Augustifamiljen sa...

Jaaa, rätt person åkte. Gillar inte heller hennes röst :)

Kul med fest! Hoppas ni får det toppen :)

Rikard sa...

Hej hej.. Jag jobbade oxå idag. Gick upp klockan 5 var på jobbet i 20 min då jag inte kom in dit jag skulle... Så det blev en kort dag för mig. Dock tråkigt att missa en härlig sovmorgon.. Ang. Idol håller jag med dig. Har velat att Linni skulle ut vid audition.. Så nu är jag nöjd :) Är det Andre nästa gång tro? Han har inte imponerat en enda gång tycker jag men ändå så är han kvar.

M. sa...

Gillar oxå Amanda och en, ev. två av grabbarna. ;-)
Vi fick remiss av läkaren på bvc för vidare undersökning av bäckenet. Vet inte vad. Läkaren sa knappt nåt och kunde inte svara när jag frågade. Dessutom ingen hjälp med mitt bröst som gör MEGAont. Hoppas ni får en skön kväll...

Kram