tisdag 25 oktober 2011

Gå nu mamma

Idag hade Milo väldigt bråttom in till dagis när han såg genom fönstret att dom satt vid bordet att pyssla!
När ja tagit av han ytterkläderna så ställde han sej och vinka åt mej, vände på klacken och sprang bort till vink fönstret för att vänta på att ja skulle gå förbi och vinka:)
Goa unge:)

Han tyckte minsann att hans mamma kunde skynda sej på därifrån han ville ju leka:)


Igår berätta dom på dagis att han gick runt och haltade, dom hade inte sett om han ramlat men han haltade fortfarande igår när ja kom hem, men foten va inte svullen eller så iallafall men dom skulle ha lite koll på dagis:)


Jag sitter just nu på pendeln på väg till jobbet, idag är det löning för dom flesta så idag får saxarna jobba, eller ja, jag med;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

M. sa...

Hehe... Märker ni oxå av löningen ;-)

✫Familjen Bus✫ sa...

Tittar in för att jag skulle vara mkt tacksam om du hade tid att lägga en röst på Familjen Bus.

-Gå in här: www.muppsan.com
-Klicka i "familjen bus" i rutan till höger.
-Tryck sedan "rösta".
-KLART! :)

Funkar även från en iphone el. android-mobil.

Tacksam för rösten på förhand! Kram kram

cammie sa...

Hi, mina barn har oxå bråttom att bli av med mig, iafall min äldsta son. haha =)

Fröken M sa...

Goingen !! visst är det härligt när de små trivs på dagis !! Viggo älskar att vara på sitt, och går vi förbi på helgen så vill han alltid in och leka !!
hoppas det blir bättre med foten ! kram