söndag 23 oktober 2011

Hej då bloggen?!

Sen några veckor tillbaka har ja funderat mer och mer på att kanske lägga ner bloggen!
Vet inte om ja tycker det är så kul längre:/
Får ju liksom ingen respons av er läsare längre, ni är fler och fler som är inne här och läser varje dag, men ni är så sjukt dåliga på att kommentera.
En del av er är väl bara inne för att snoka??
Skit tråkigt tycker jag:(

Speciellt lessen blir ja när ja kanske skriver om vissa dagar som är jobbiga och ja delar med mej av mej och vilka får ja respons av? Jo läsare som egentligen inte känner mej, men ni vänner, bekanta som aldrig kommenterar utan bara är här inne o snokar ni hör minsann inte av er!!!
Är det vänskap??

Oj nu kom ja visst ifrån ämnet lite;)
Varje gång ja får peppande och varma kommentarer så får ja insperation att blogga, men får ja inte mer respons än så här så kanske jag lägger ner bloggen:(


- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

M. sa...

Det är roligt att följa dig. Tyvärr hinner jag inte alltid kommentera, önskar att kommenyeringsystemet var lättare. Men jag håller med dig, visst är det trist att blogga när man ser att folk läser men inte kommenterar?! Kram, snart ses vi :-)

Sandra sa...

Tråkigt att du känner att du vill lägga ner bloggen. Jag läser nästan varje dag men är urusel på att kommentera, jag vet, men oftast så kommer jag inte på något bra att skriva. Sorry.....
Är nog en urusel vän överhuvudtaget har jag kommit på =) Ringer aldrig och kommer aldrig...Fy på mig, ska försöka ändra på mig, men har hört att det är svårt att få gamla hundar att sitta. ;)

Johanna o Molle sa...

Nämen gumman! Du skriver så inspirerande och är så roligt att följa din vardag nu när vi inte ses lika ofta. Jag är asdålig på att kommentera då jag alltid kollar via mobilen å tycker de är så träligt att skriva. Du vet att vi alltid finns för dig även fast vi är dåliga att peppa via kommentarer men jag förstår din känsla då det egentligen krävs så lite. Kramar

Ida sa...

Jag försöker kommentera när du inte mår bra och även höra av mig på olika sätt. Finns alltid här..

Å på måndag ska vi ha en riktigt trevlig lunch du o jag.. <3

sandra sa...

Hallooo!!
Neej nu tar jag åt mig lite, men hoppas inte du känner att man snokar!!! Även om jag förstår känslan och vad du menar.. Jag är inte heller bäst på att kommentera men kan absolut bättra mig.. :)
Det är ju jätteskoj att få följa din resa ju..
Kram på dig!

Sofie sa...

Hej!

Jag är inne och läser inne i din blogg men absolut inte för att snoka, är grymt imponerad av din viktminskning. Har en del att ta tag i själv sen när bebiseb kommit ut =)
Hälsn Sofie

Anonym sa...

Men asså! vadå snoka!!?? Är inte bloggar till för att man ska gå in & läsa!!??
Men om du tycker att folk "snokar" då ska du absolut lägga ner...då har du tyvärr inte fattat va d handlar om!

Gnällspik!

Hella sa...

Jag säger samma sak som du, man vet att folk är inne och läser men inga kommentarer får man, endel vill nog faktiskt snoka :) men jag är tyvärr lika dålig själv på att kommentera men ibland så ;) om tiden finns ;) men jag är här inne hos dej och läser :)

Jannie sa...

inte ska du sluta blogga inte!
Jag är inne o läser några ggr i veckan,men jag ÄR inge´vidare på att kommentera...Blir lite då o då bara!KRAM PÅ dig