onsdag 26 oktober 2011

Lite nytt

I min väska har ja en underbar liten shopping påse med otroligt snygga kläder i:)
Till mej:)))

Jag har själv sagt att ja inte ska handla nåt förns ja gått ner allt jag ska MEN nu är det såhär att jag har typ nada att ha på mej nu, det mesta är ju liksom för stort, vilket är himla bra:)
Men kläder måste ja ju ha, blir ju himla kallt annars;)
Så idag fick lite följa med hem till mej, visar imorrn, är nämligen ledig då;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Johanna sa...

Så spännande! Alltid kul med nya kläder. Kanske nått snyggt till på lördag? Ska bli så kul :)

Anonym sa...

tack för din badrumsröst! fortsätt gärna rösta, går tydligen att rösta en gång/dygn :)

pindur sa...

Så himla rätt! tror det motiverar ännu mer om man känner sig snygg under tiden, och dessutom är det lättare att se skillnad skälv i nytt tror jag! bra med delmål, då får man belöna sig :D

M. sa...

Det är du VÄL värd så duktig som du är!

Foxy-Red sa...

Foxy-Red är bara inne och snoookar...

gussie sa...

klart du ska ha nya kläder snyggis! =)