måndag 28 november 2011

Resultaten för v 14

Vikt: -0,4 kg

Totalt: 18kg

Mått
Mage: -1cm
Lår: -1cm
Bröst: -1cm
Rumpa: -1cm

Totalt: 84 cm

Känns lite som ja sprungit in i en tegelvägg.
Jag blev så chockad när ja ställde mej på vågen, för när ja gick och la mej igår så gjorde ja det med världens självförtroende, trodde ja skulle ha minst -1kg idag!
Så fel jag hade och vad besviken ja blev.

Samtidigt så vet ja att ju längre tiden går desto svårare blir det att få bra resultat, MEN ja vill ju såklart att det ska gå i en rasande fart!

Men lägligt nog så fick ja ett nytt schema av Petra igår, eller inte helt nytt, mer lite ändring i det gamla schemat.
Det är nämligen dags att chocka kroppen nu när ja kört på samma schema i 14 veckor.
Så nu jävlar blir det stenhårt fram till jul (julafton får ja nämligen äta) och sen blir det stenhårt efter jul och jag hoppas att dom sista 8-10 kg bara rinner av mej;)

Kommer självklart berätta mer om det "nya" schemat i ett annat inlägg, måste bara själv gå igenom det ordentligt och beställa hem lite grejer och så:)

Ha en bra dag:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

M. sa...

Kroppen återhämtar sig. Det behöver den men jag kan både förstå och känna din besvikelse. Du var ju dessutom sjuk denna vecka... Kämpa på/M.

pindur sa...

fortsätt kämpa gumman, tycker du är stark som hållit igång såhär bra med samma schema, ska se att det händer massor nu när du byter lite! jag tror på dig, och jag tror att jag knappt kommer känna igen dig till jul! <3