onsdag 16 november 2011

Dag 87

Så många dagar har ja kört efter Petras mat/tränings schema.
Och det går ju som sagt väldigt bra MEN nu måste ja erkänna att kyckling, broccoli, morötter och andra grönsaker står mej upp i halsen;)
Ja börjar bli riktigt trött på maten, men inte tillräckligt trött för att inte fortsätta.
Petras ord är min lag och ja skulle ALDRIG ge upp!
Men ja tror och hoppas att det är ett nytt schema på gång inom en snar framtid och då hoppas ja att det iallafall är lite ändringar i maten:)


Men som sagt dag 87, det betyder att jag började med detta måndagen den 22 augusti, inte ens tre månader sen!
17,3 kg på mindre än 3 månader, det är GALET!

Vet att ja tjatar om min jäkla vikt, men ja e nog i lite chock, ja måste tjata för att själv fatta;)

Tyvärr så ser ja själv inte så stora skillnader som alla andra, klart jag ser skillnad men jag tycker att lår och rumpa fortfarande ser gigantiska ut, Johan blir tokig på mej hemma, men ja tycker verkligen inte de!

Tur ja mäter annars hade ja nog inte trott ja minskat alls där, men tror det är ca 20 cm runt rumpan, så det är ju bevisat att den är mindre, men ni vet hur man är, tyvärr ser man mest sina brister!

Nu är det bara 2,7 kg kvar till 20 kg och det var ju mitt mål till julafton och det känns ju verkligen inte omöjligt, jag hoppas ju såklart på mer:)




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

jossanglifberg sa...

Jag undrar lite, Hänger kroppen med? du har ju som du säger gått ner mycket på kort tid. Nu vet ja inte hur din kropp såg ut innan men hinner huden med att gå ihop? Nu har ju antagligen jag mer uttöjd hud än va du har, men ja e lite orolig att dallret på magen bara kommer bli mer när ja går ner. Hänger du me på vad ja undrar? :)

Rebecka sa...

Härliiiigt jobbat!!! Tänk om man kunde ta tag ilivet som du har gjort:):)
Ta hand om er

kram

Anonym sa...

Du är ju så jäkla snygg! Sbygg skjorta, var har du hittat den? /M.

Anonym sa...

Bilder är bra om man vill se skillnad, fast då gäller de ju att man tänkte på de när man började att man tog en bild vid start å sen typ en vid varje månad så man ser skillnad.
Go Lisandra klart du fixar 20kg till jul.
Kramiz sara