måndag 21 november 2011

Resultaten v 13

Vikt: -0,3 kg
Totalt: 17,6 kg


Mått
Mage: -2cm totalt 24cm
Lår: -1cm totalt 16cm
Bröst: -2cm totalt 16cm
Rumpa: -2cm totalt 20cm

Totalt: 80cm

Vikten känns inget kul alls, ja hade hoppats på minst 0,7 så ja hade kommit upp till -18kg
Samtidigt så är ja inte ett dugg förvånad, i torsdags när vi va i Ullared blev det ingen träning och mat ja inte borde äta.
I helgen har ja inte mått bra, kroppen har sagt ifrån och 2 min på löpbandet har känts som 100 år;)
Har kört 2 st styrkepass istället då ja inte kunnat springa, vet inte om det påverkar?

Skit samma egentligen ja ska ju faktiskt vara nöjd -2cm på både mage och rumpa är ju kanon bra:)

Är endå bra med en dålig vecka nån gång ibland, har haft två stycken nu och veckan efter den förra dåliga gick jag ner 1,7 kg så nästa vecka satsar vi på bra resultat igen:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
Jag tror att det är styrketräningen som gjort att du inte gått ner så mycket som du hoppats. När du styrketränar så går muskeln delvis sönder och detta gör att kroppen drar på sig lite vatten. Nu är det ju inga kilovis med vatten man drar på sig men några hundra gram rör det sig nog om. Nästa vecka kommer vattnet ha runnit av och då kommer du istället att få ett toppenresultat.

Jag sitter på kammaren och hejar på dig och tycker du gör en fantastisk prestation!

Melissas Prinsar sa...

du är så fin gumman <3
du är duktig som tränar och jobbar på att gå ner om de är något som stört dig inte alla som orkar ta tag i de ju så credit till dig :)
men ja tycker du är fin som du är <3
kram

Carro sa...

Tack :) jo jag försöker kämpa på! Man mår ju sååå mkt bättre när man tränar regelbundet. Sen när man kommer in i det blir det som ett gift ;) Om jag bara kunde låta bli sötsakerna skulle jag nog oxå kunna få lite minus på vågen.. Att det ska vara så svårt! Haha!

Men nu en enorm Eloge till dig! Du är grym och kämpar på hur bra som helst!!! Det är inte många som har den känparglöden och karaktären som krävs. Jag är imponerad! Du ska vara riktigt stolt över dig själv tycker jag :)

Ha en fin dag! Stor kram

sannie sa...

du är bäst syrran!!!

Karro sa...

Wow du är grym gumman! Nästan 18 kg!!! Du ger mej så mycket insperation!!!!
Kram K