måndag 26 december 2011

En skön paus

Som ni märkt så här ja tagit en lite paus härifrån över jul helgen. Jag har verkligen ägnat all min tid åt familj och vänner:)
Vi har haft det så mysigt och fast tankarna om dom som inte finns hos oss längre fanns där så gick julen förvånansvärt bra!?
Tänkte visa bilder och berätta om julen men det får komma i ett annat inlägg.


Min fina syster och jag:)



Istället ska ja berätta om idag, jag vet att många av er väntat på ett viktresultat, antalet läsare ökar nämligen på måndagar;)
Men vet ni, ja var för rädd för att ställa mej på vågen imorse, ja vågade verkligen inte:(
Jag är för rädd för att ha gått upp:(
Vilket ja vet att ja borde gjort då jag har tillåtit mej att äta i helgen och ja vet att det mest normala är att ja borde gått upp lite.
Men det ger mej lite panik...
Vi får se om ja kanske väger mej imorrn, vi får se helt enkelt. Annars får ni faktiskt vänta till nästa måndag!

Nåt som känns bra däremot är att min kära vän och PT Petra har tränat mej idag, fy fan hon körde skiten ur mej och i slutet fick ja blodsmak i munnen och mådde så illa att ja trodde ja skulle behöva spy...
Jag är nu helt slut i både kropp och knopp men det är skönt på ett sett:)
Petra har varit här hela dagen och innan hon åkte nyss så va vi ute på en timmes promenad vilket va MYCKET skönt, känner mej helt stel i kroppen ha ha;)
Undra om ja kommer ur sängen imorrn;)

Men det känns bra att ja ska börja med lite styrka nu, så det vi körde idag ska ja köra en gång i veckan:) det blir nog toppen :)

Nu ska ja ta min slitna kropp och hoppa i säng och sova:)

Hoppas ni haft en mysig helg, god fortsättning önskar jag er alla:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Fia sa...

Så snygg du va i klänningen!!!!