onsdag 21 december 2011

En tung jul

I år blir julen som ingen annan, min morbror saknas.
Första julen utan min morbror:(
Vi har firat jul ihop sen vi föddes (skiljde bara 1 år mellan oss)

Kommer ihåg jularna från när vi var barn, det var alltid snö på backen, vi tyckte vi fick vänta länge länge på tomten.
Vi stod i fönstret och kikade om han inte skulle dyka upp snart, och visst gjorde han väl det.
Han tittade in i just det fönstret vi stod och kikade i och då blev vi livrädda och satte oss under bordet:)
Ha ha underbara minnen, som jag bär med mej i mitt hjärta varje dag:)

Julen är den högtid då man känner en massa glädje men även så mycket sorg, sorg för dom som inte längre finns med oss och kan dela våran julglädje.
Julen är jobbig och tung för så många:(

För min familj, kanske även din familj, din grannes familj och många många andra familjer.

Sänder en tanke och kramar till dom som får en tuff jul precis som jag och min familj får...


- Posted using BlogPress from my iPhone