onsdag 14 december 2011

Fejkskratt

God dag!

Tänkte börja berätta om Lucia tåget på dagis igår, åh så söta dom va allihop och så duktiga:)
Min lilla tomtenisse hade visst myror i benen för han va den enda som inte satt still, han skulle kramas, hålla handen, dansa och klappa händerna, alla fick sej ett gott skratt och han stod verkligen för underhållningen;)
Så synd bara att man inte får filma eller ta kort, för det hade varit så kul o ha!
Tråkigt att det är så, samtidigt som man har förståelse för dom som lever under hemlig identitet, och det är klart att deras barn inte ska drabbas utan få vara med i lucia tåget, men det drabbar ju tyvärr oss andra, JAG vill ju ha minnen från Milos första Lucia tåg, jag vill kunna sitta om sisådär 10-15 år och kolla i fotoalbumet och minnas.
Men det kan ja inte nu:(
Usch lite ledsamt faktiskt:(


Här får ni iallafall kort på min teaterapa, Milo kan du skratta när mamma tar kort säger ja och Milo lägger till med världens fejkade skratt ha ha:)


Goingen, ingen är så underbar som du:)


När vi ändå är igång slänger ja in en dagens ego på mej själv ha ha;)
Faktiskt så är det för att visa att ja klämt i mej i ett par jeans som varit för små innan:) tjohooo:)


Och dessa va inte dom enda, två till par jeans kom ja i, tror inte ja har några fler som är för små nu, det ena av paren ja pröva idag, va faktiskt snäppet stora, det ni:)


Sådär ja, nu är det jobb 14-19 som gäller, imorrn är det ledig dag igen, himla skön vecka:)

Ha en underbar dag mina vänner:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Annapanna sa...

Naw.. men jag skulle bli flyförbannad men herregud 9miljoner näninskor kan ju int anpassa sig till de få som lever under skyddad identitet... Men men...

Skulle ju vilja se bilder :(