fredag 23 december 2011

Fuskat

Jag har fuskat, jag har nämligen vägt mej redan idag, mest för att på måndag kunna jämföra hur mycket julmaten påverkar:)
Och med tanke på resultatet idag så har ja beslutat mej för att faktiskt ta det lugnt med maten.
Klart jag ska äta mat och det ska bli så himla gott, men ja ska nog ändå försöka hålla in på julmust och godis.
Äter ja för mycket så kommer ja antagligen ändå ligga på soffan och må illa och det är det ju inte värt.

Speciellt inte om ja vill behålla mitt toppen resultat från när ja vägde mej imorse;)
-1,2 kg sen i MÅNDAGS!!!!
Hurra!!!!!!!

Jag har alltså gått ner 22,9 kg och har nu typ 5 kilo kvar:)

Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag, tisdag onsdag torsdag fredag lördag jag är lycklig;) ha ha
Känner ni igen den;)

Kram på er, hoppas ni får en bra dag före dopparedag:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Bra jobbat tjejen!!! Kul när de går så bra, lätt att hålla motivationen uppe då! Härligt! Kämpa på!
Kramiz Sara

Fia sa...

Jätte bra jobbat!

Ewa sa...

Har verkligen inte orkat hålla koll på bloggen speciellt mycket men tänkte att jag kanske ska svara på kommentarer nu när jag väl e inloggad.

Tack, e i v 17. Beräknat 10 juni :)

Mvh Ewa

äppelblomman sa...

Du är ju hur grym som helst tjejen!!!
Jag vågar inte ställa mej på vågen efter denna frossa hela julhelgen... Jag har verkligen unnat mej massor:/ Imorgon är det diseplin som gäller och massor av träning!!!!
Kram K