måndag 12 december 2011

Mina resultat v 16

Vikt: -1,2kg

Totalt: -21,3 kg


Mått
Mage: -1cm totalt 28cm
Lår: -1cm totalt 18cm
Bröst: -1cm totalt 18cm
Rumpa: -1cm totalt 23cm

Totalt: 93cm

Är riktigt jäkla skitnöjd:)
Såna här resultat älskar ja, nu känns inte mitt mål (som ja för övrigt inte vet vad det är) så långt bort;)
Ja verkligen längtar till ja får köpa en massa nya kläder, går nämligen typ runt i samma kläder hela tiden, för varje dag så är det alltid nåt plagg som blir större, l love it!!!:)
Men ja törs inte handla nåt riktigt än:)

Åh vilken bra dag detta blev:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Ida sa...

Åhh grattis!! Jisses så nära jag var med min gissning..

Så härligt att se hur jäkla bra du mår!!

<3

Fröken M sa...

Jag tycker du är super duktig ! Vad ligger målvikten på ? Ha en mysig dag !! kramar

i min lilla lilla värld sa...

Så klart du ska vara nöjd! Bra jobbt!!!!

Ida sa...

Grattis!! Superbra jobbat som alltid!! =)