lördag 10 december 2011

Två veckor kvar

God morgon mina vänner!
Jag hoppas en del av er fortfarande ligger och sover, själv sitter jag på pendeln på väg till jobbet.


Två veckor kvar till jul, helt galet.
Julkänslorna kom, men tyvärr så har dom redan försvunnit, igår var det plusgrader och både regn och storm:(
Så all snö är tyvärr borta och enligt yr.no så ska det va varmt hela nästa vecka:(
Men än har ja inte gett upp hoppet om en vit jul:)

Imorrn är det julmarknad i hembygdsgården här i stan och dit ska vi, man gör ju liksom allt nu för att komma i stämning;)
Efter marknaden så kommer både mina och Johans föräldrar hem till oss på adventsfika, en liten tradition vi skapade förra året:)

Men det är imorrn, idag är det fem timmars jobb, träning och familjemys som gäller:)

Ha en bra dag snyggingar:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

M. sa...

Mysigt med adventsfika. Nästa vecka kommer min mamma och barnvaktar Oscar så jag kan gå på julbord, sen åker jag och Oscar till Gotland tillsammans med mamma. kram på er.