torsdag 15 december 2011

Underbara vän:)

Idag har min fina vän Sara och hennes dotter Vera varit här:)
Vi började med en långpromenad, sen hem och dricka en himla massa kaffe (kaffekärringar som vi är) och sen bjöd ja såklart även på min goda mellis med kesella 1% och hallon/blåbär:)
Efter lunch åkte dom för att hämta dom stora barnen på skola och dagis:)

Och underbar som hon är kära Sara, så hade hon köpt en blomma och en mörk choklad kaka, bara för hon tyckte ja varit så duktig i min viktnedgång:)
Jag blev så klart super glad, vilka underbara vänner jag har runt omkring mej:)
Varje dag är det nån som berömmer mej och säger att jag inspererar, TACK för det:)
Ni anar inte hur mycket det betyder:)


Tack min älskade Sara, du är bäst:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: