fredag 27 januari 2012

Äntligen fredag

Gårdagen va toppen fram till eftermiddan då allt bara blev kaos, iallafall i min hjärna;)
Johan blev kvar en timme längre på jobbet, men tvungna att stor handla var vi så ut till City Gross, förbi Team Sportia för att handla lite åt Niclas.
Blev en del åt mej med, visar i ett annat inlägg:)
Klockan va över 19 när vi kom hem och jag hade inte tränat än.
På med träningskläder och iväg på cykeln.
Väl på gymet så bara sprang och sprang jag!
Jag var så arg!!!
Arg för att ja stod där på bandet efter att ha stressat som en galning, arg för att ja igår inte träna för att det va kul utan för att ja måste.
Arg för att ja inte kan få vara smal och bara få känna en endaste dag att idag måste ja inte träna ALLS!
Men sådana dagar existerar inte i mitt liv och jag blir så trött ibland.
Min stackars familj får aldrig se mej ha ha kanske dom tycker är skönt föresten;)
Tur att ja tränar det mesta efter att Milo somnat annars hade ja knappt aldrig sett honom:(
Min sambo borde ha en guldstjärna, han får göra istort sett allt hemma, då ja bara jobbar och tränar och när ja väl är hemma så vill ja bara va med familjen!

Men idag känns det bättre, jag är glad att ja åkte och träna igår, fast allt kändes piss.
Jag är glad att jag gör detta för mej själv, för det behöver ja:)
Jag är glad att jag har Johan som stöttar mej och jag är glad över min lilla busunge som ger mej styrkan att fortsätta:)

Och jag är glad att ja har er, släkt,vänner, läsare och bekanta.
Era kommentarer, mejl och bara när ni kommer fram på stan, gymet eller var som helst och berömmer mej, det gör mej otroligt glad:)
Så TACk:)


Så nu sitter en mindre stressad Lisandra på pendeln och ser fram emot att jobba några timmar, fredag och löning tidigare i veckan betyder mycket att göra och det gillas:)
Sen tar jag helg:)

Trevlig fredag önskar jag er:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: