torsdag 5 januari 2012

Tillsammans är vi starka

Den dagen jag började med mitt mat och tränings schema så kunde ja aldrig ana vad som faktiskt skulle hända
Jag kunde aldrig tro att ja skulle gått ner så här mycket på bara drygt fyra månader.
Men samtidigt så visste jag, att ger jag mej fan på att fixa detta så gör jag det.
Och jag har bevisat för er, min familj och framförallt mej själv att ja lyckades:)
Visst har vissa dagar varit jobbiga men i det stora hela har det gått så himla bra.
Detta är mitt liv nu, det är ingen tillfällig diet, detta är MITT liv och jag gillar det:)

Och nåt ja verkligen inte kunde ana var hur många JAG faktiskt har inspererat.
Det är helt galet, jag blir så generad och så fruktansvärt rörd av folks mail, sms, kommentarer här och fb.Jag blir verkligen helt överväldigad:)
TACK snälla, ni anar inte hur mycket det värmer i mitt hjärta:)

Det bästa av allt är att jag faktiskt kunnat hjälpa andra att be om hjälp.
Petra och jag är ett bra teamwork:)
Och tack vare henne då hon hjälpt mej och tack vare min blogg så har nu en bloggläsare, en bekant, en kollega och en väldigt nära vän till mej fått hjälp:)
Detta känns fantastiskt, vi är nu ett toppen gäng som kan peppa varandra och fortsätta inspirera!

Hur fantastiskt är inte det?
Ni är grymma tjejer:)
Detta kommer bli vårat år!Jag tror på er!
Tillsammans kan man klara allt, glöm inte det;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: