måndag 2 januari 2012

Resultat v 19

Vikt: +1,7 kg

Totalt: -21,2kg (innan jul och nyår -22,9 kg)

Mått
Mage:-0 totalt 29 cm
Lår: -0 totalt 18 cm
Bröst: -0 totalt 18 cm
Rumpa: -1 totalt 24 cm

Totalt: 96cm

Jag är faktiskt inte så besvärad som ja trodde ja skulle vara.
Jag vet ju faktiskt orsaken till detta och jag har ju tillåtit mej att äta, så detta är ju inte så konstigt.
Även jag måste ju få njuta av god mat och dryck i juletid:)

MEN nu är det äntligen en ny vecka och livet rullar på som vanligt, vilket ska bli otroligt skönt, jag har verkligen inte mått väl av allt jag stoppat i mej...
Man mår verkligen SÅ mycket bättre av att äta bra:)

Och vet ni det allra bästa?;)
Det är att innan fredag ska ja se till att ja gått ner det ja gått upp över julen, det är mestadels vätska, så nu jäklar är vi på banan igen, och ja kan nog lova att ja aldrig mer ska ta en veckas paus från mitt nyttiga liv:)
För ja mår mycket bättre och trivs bra i min nyttiga bubbla;)

Ha en bra dag:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: