måndag 20 februari 2012

Din födelsedag!

Idag skulle min morbror fyllt 27 år!
Det är första födelsedagen då jag inte kan ringa och sjunga skön sång för honom, änglarna uppe i himlen firar nog honom ordentligt hoppas jag:)
Känner att det blir en tung dag, ibland får ja en sån panik i hela kroppen när ja tänker på att vi aldrig mer kommer träffas, inte i detta liv iallafall!
Jag saknar honom så mycket att det värker i mej.
Ibland kommer ja på mej själv med att le till och med skratta när ja tänker på honom, på gamla minnen, finns knappt ett barndoms minne som han inte är med i:)

Tittade på kort igår, tårarna bara forsade och det va så skönt att bara få släppa ut allt...

Grattis min älskade morbror, du finns i mina tankar hela tiden, jag älskar dej <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åh fy och så ung:-(
Såå fint du skriver! Massssor av varma kramar till dej o din familj idag! <3
Kram K

Fröken M sa...

Alla kramar till dig idag !!
Livet är bra orättvist :(

Jannie sa...

Massa kramar till dig!
Förstår om det måste kännas så tomt... Så sorgligt när han dessutom var så ung.
Men jättefint skrivet!