onsdag 8 februari 2012

Höstlegender

Var inte ett dugg sugen på att sätta mej och trampa på träningscykeln ikväll, men när jag slog på tvn och såg att det var höstlegender på tv så blev det genast mycket lättare.
När man dreglar till Brad Pitt i den filmen så glömmer man liksom bort att det är jobbigt att cykla;)
Varmt blev det med, men det var nog mest för att braskaminen brinner precis brevid där jag sitter;)


Middagen idag blev en kebabsallad, man ber bara om att få såsen brevid och så skippar man brödet, så har man en nyttig men lite lyxigare sallad:)

Imorrn är jag ledig och har lite mer tid över och ska då verkligen sätta mej ner och beskriva mitt matschema ordentligt:)
Blir lite hattigt så här känner ja!

Men det är imorrn det, nu ska ja kolla på höstlegender;)
Har ja föresten berättat att jag hade Tristan på min namnlista?
Självklart var det efter denna filmen, men Johan var inte lika road av att våran son skulle vara döpt efter Brad Pitt i höstlegender;)
Ha ha:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

äppelblomman sa...

De är perfekt att träna vid tvn, de gör jag med fast å min crosstrainer;-)
Härligt jobbat!
Kram K