lördag 11 februari 2012

Lördag hela dagen

Den här dagen började himla bra, först med sovmorgon. Sen kom min fina vän Tina och vi tog en promenad ner till stan för att handla lite alkoholiga drycker tills ikväll och sen för att ta en fika/tidig lunch med min andra fina vän Karin:)
Två toppen tjejer som ja gillar en himla massa <3

På vägen hem somnade Milo, man blir trött av att springa runt och leka apa bland allt folk på fiket;)
Ja ska väl strax hoppa in i duschen och försöka göra mej lite snygg till kvällen:)
Åh ja längtar, känner på mej att det kommer bli en riktigt kul kväll:)
OM jag hittar nåt att ha på mej???
Har så mycket nya kläder nu att jag inte kan bestämma mej alls för vad jag vill ha:/

Kanske slänger in lite kort sen så ni får hjälpa mej:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: