söndag 26 februari 2012

Solig promenad

Började denna söndag med en kall men härligt solig promenad:)
Frukosten smakade ljuvligt efteråt.
Idag ska vi på dop i Motala, men först en stor kopp kaffe och mys med familjen:)


Rensade lite bland mina gamla kläder och hittade dessa gamla jeans ha ha va ja skratta, har dom här allvarligt suttit tajt på mej?
Utan problem kan ja nu både ta av och ta på dom utan att knäppa upp knappen:)
Dom här ska ja spara, så ja kan ta på mej dom ibland och bara gå runt och må bra över att dom alltid kommer vara förstora:)








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Hella sa...

Hehe, jag har med ett par sånna jeans, från när jag var som tjockast! De hänger som pös brallor men som sagt tänker inte slänga dom!! Icke!! De ska finnas här baraför att se hur fet jagvarit!! Sen har jag ju även skinnyjeans ;) kommer i dom men röra sej är omöjligt ;) haha!! Kram på're

pindur sa...

haha underbart ju! jättebra jobbat gumman! jag märke härom dagen att mina 5,5 kilo faktiskt märks med, ett två par av mina som knappt gick att knäppa i somras ramlar av mig nu! :)