tisdag 14 februari 2012

Valentines day

Min älskade sambo har chockat mej rejält ikväll;)
Han har både lagat mat och bakat, min haka föll ner till knäna;)

När jag kom hem fick ja tre stora röda rosor, ett paket som innehöll jätte fina underkläder och sen fick jag en skitsnygg klocka:)
Johan fick lite paket av mej också och Milo fick ännu fler, att man alltid ska överdriva;)


Till middag idag hade Johan gjort, ryggbiff med hasselbakspotatis, sallad och sås.
Och till efterrätt en ljuvlig kladdkaka med after eight i, så jäkla god:)

Så mätt att magen va färdig att spricka så gick jag ut på en timmes promenad medans Johan sövde Milo, himla skönt, synd bara att snön fullkomligt vräker ner....:( några månader försent kan ja tycka!


Btw ni är några som frågat var vi köpt Milos nya säng och den kommer från Ikea och är av märket Brimnes.

Hoppas ni har en mysig kväll:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emma sa...

Vi har faktiskt tittat på precis en sån säng till Lowa. Är ni nöjda? Kram Emma