onsdag 21 mars 2012

Ett inspirerande möte

Nu ska ja berätta vad det roliga ja skulle berätta om är;)
Den 15 april kl 14.00 kommer Petra som jobbar som PT och lifecoach hit och pratar om motivation, kost och träning!
Detta är alltså Petra som hjälpt mej genom min viktresa.
Mängder av inbjudningar har skickats och jag hoppas så många som möjligt kan komma.
Det kommer bli en rolig och inspirerande dag och alla kommer få chansen att fråga om allt gällande kost och träning!
Om det skulle vara så att även DU vill komma så skicka gärna ett mejl till mej så berättar jag mer Lisandrakarlborg@hotmail.se

Jag ser verkligen fram emot detta, dels för att själv få lära mej en massa nytt och för att jag tror att det blir en riktigt givande dag:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: