torsdag 29 mars 2012

F*n då!!

Idag gick det inte bra alls och träna:(
Tanken va ett rejält konditionspass.
Men när ja kom till gymmet var alla löpband upptagna, så det var bara för mej att ställa mej på cross trainern, inte min favorit.
En kvart senare blev ett löpband ledigt, upp på bandet och ja kände att benen va helt stumma!
Suck!!!
Jag som ville sväva fram;)
Det blev intervaller i 20 min!
Gick in i träningssalen och körde lite magövningar och avslutade med 20 min intensivt på träningscykeln!
Jag är inte nöjd, hade räknat med att kunna springa minst 40 min och sen kört resten!
Hoppas det går bättre på söndag, då blir det 30 min step och 30 min cx work också:)


MEN jag va ju iallafall snygg när jag träna i mitt nya linne från Rönisch;)
Älskar deras träningskläder, bra kläder när man tränar är À och O för mej!
Är det fler än jag som känner sej, ja faktiskt rätt snygg när man tränar?
Kläderna sitter så det ser ut som man har värsta tajta kroppen, svetten rinner längst hals, nyckelben, bröst.
Linnet är blött på ryggen, härlig känsla, då har man jobbat på bra. Älskar när svetten rinner ha ha:)

Ikväll är det final av Biggest Loser, det tänker ja INTE missa:)
God kväll snyggingar:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Linda sa...

Älskar oxå rönisch kläder och man blir fan snyggare i dessa tighta träningskläder!! Värre när man hoppar ur se sen ;)