lördag 31 mars 2012

Ledighet

Idag var det inte sommarvärme jag möttes av när jag klev utanför dörren! Isande kyla och några enstaka snöflingor däremot!
Jag hade föredragit sommarvärme;)

Sitter på pendeln på väg till veckans sista arbetspass!
Sen är jag faktiskt ledig i hela 9 dagar.
Jag har tagit ut föräldrar dagar mån,tis och min halva onsdag och med all ledighet vid påsk och min lediga torsdag så blev det 9 dagar:)
Hoppas ju att yr.no ändrar sin väderprognos för ja vill inte ha minus grader, jag vill ha vår:)


I 9 dagar ska ja nu få mysa med mitt lilla charmtroll:) och vi ska hitta på en massa roligheter hoppas jag:) lite är planerat men annars är vi nog öppna för förslag om nån vill hitta på nåt:)




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Fia sa...

Va mysigt med lite långledigt tillsammans =)
Ja hoppas också prognosen ändras!!! Detta väder är inte uppskattat!!

Caroline sa...

TACK!!! :) Hoppas ni mår bra!!!
Kram