onsdag 28 mars 2012

Like old times:)

Ikväll kommer min vän Ida på besök, vi kände att det va dags för lite Grey's mys ihop som förr i världen:)
Jag bodde i Motala för några år sen och vi bodde bara 1 min ifrån varandra och vi umgicks 24/7 typ, och framför allt tisdagar och onsdagar då det var desperate och Grey's på tv. Det va liksom våra kvällar:)
Men sen blev det flytt till Gbg för min del, efter några år flytt till Mjölby och ihop med Johan så dessa kvällar va längesen vi hade ihop!


Men ikväll så, då ska vi dregla till dr Avery och snacka skit och så lyxar vi nog till det med lite mörk chocklad:)

Längtar.... Men först 5 timmars jobb:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Låter huuur mysig som helst:)
Kram!

pindur sa...

Avery alltså, hjälp så snygg han är.. Kommer på mig själv med att sitta och pluta med läpparna när han är i bild, pinsamt värre...! Hans mamma är tydligen svensk, lite synd att han inte blev kvar här kan jag tycka...