måndag 12 mars 2012

Rutiner igen

Ny vecka och måndag, har aldrig känts så skönt ska ja lova er!
Jag ska jobba för första gången på en vecka, så gött:)
Äntligen kan man få lite vardag och rutin på allt igen.
Träningen har legat på is såklart då jag varit sjuk, får börja med mina promenader och sen hoppas ja att jag kan springa på torsdag, beror på min hals som inte alls är bra än!
Maten har varit katastrof, dom tre första dagarna förra veckan åt jag inget alls och sen när ja väl började äta så blev det bara en massa som inte är bra!


Ny vecka ny start, nu ska det bli ordning på mat och träning efter en vecka med noll kontroll:/

Och solen skiner, våren är på ingång, allt känns lättare på nåt sett. Man vill bara vara ute hela dagarna!

Nu blir det några timmars jobb och update med kollegorna, ikväll blir det min efterlängtade pw, nån som ska med?:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Cissi Staaf sa...

Du ska se vad dina arbetskamrater har att berätta för dig ;)

Cissi Staaf sa...

Du ska se vad dina arbetskamrater har att berätta för dig ;)

äppelblomman sa...

Åh fy va jobbigt att vara så sjuk:-( Tur att du mår bra igen!
Ha en fin dag!!
Kram K