fredag 23 mars 2012

Sunny friday

Idag är det verkligen en GOD morgon, solen skiner och det är fredag, kan knappast bli bättre. Eller jo det vore väl om man fick va ute och njuta av solen, men istället får man njuta av härliga kunder och bästaste kollegorna:)
Jag har ledig helg, så ja njuter lite extra idag, har en lite roligheter att se fram emot:)
Och sen är det en sån himla bra dag med bara för att jag nu gått ner lite till, efter sjukdomar och allt sånt så har ja stått still i ca 3 veckor, men nu äntligen med bra mat och mycket träning i en vecka har ja gått ner 0,6kg så totalt 27,3kg:)
Nu är ja verkligen på hugget, jag hat sådant sug efter träning, känns SÅ bra!!:)

Visst känns det väl som att vinterkläderna kan åka ner i mörkaste förråd nu va?
Eller tror ni på ett bakslag?

Jag har iallafall plockat fram och köpt vårjackor och allt som behövs nu, så vinterkläderna hoppas ja slippa se på många många månader:)

Ha en underbar dag mina fina läsare:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Åhhh ja det är verkligen uuuunnnnderbart!
Jag har oxå kommit in i ett sånt där sug efter träningen o det är sååå härligt! Dock står min våg stilla...:/ Mn skit samma;-)
Kram K