torsdag 22 mars 2012

Våren är här!

Milo och jag har hittills haft en riktigt härlig dag.
Efter frukost gick vi ut i trädgården, jag skulle sätta på en kanna kaffe och insåg till min förskräckelse att kaffet va slut!!!
Ett samtal till farmor blev det, bjöd hit henne på en fika, kaffe fick hon ta med sej;)
Vi satt ute i solen och njöt!
Sen hade vi sån tur att vi blev bjudna på mat hos min farmor också, köttsoppa och pannkakor stod på menyn, är det torsdag så är det:)


Sen gav vi oss ut på en promenad jag och Milo, för att han skulle få sova middag.
Jag gick och gick och gick men Milo skulle då inte sova.
Jag fick motion iallafall!
Nu har vi placerat oss i soffan, Milo ville inte va ute längre, så lite trött är han nog allt;)

Så fort Johan kommer hem så blir det gymet för mej:) ska bli riktigt gött, nu ska musklerna få jobba ordentligt:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: