onsdag 7 mars 2012

Vill bara ut

Efter att ha legat hemma sjuk i tre dagar så bara skriker min kropp efter, frisk luft, sol och motion. Men ja får nog hålla mej inne några dagar till verkar det som. Mår fortfarande inget vidare:(

Jag är så sugen på att ge mej ut och ta min första löparrunda ute, det liksom bara sprätter i benen på mej. Tittade precis på Losing it whit Jillian och den kvinnan är helt otrolig, jag blir så sjukt peppad av henne.
Henne skulle man ha hemma hos sej hela tiden som en hök över sej:)
Tänk dej att få chansen att träna med henne, det vore verkligen helt galet kul:) kan man önska sej Jillian i födelsedags present mån tro?;)

Nu satsar ja på att bli frisk så hoppas ja på att nästa vecka komma igång med träningen ordentligt igen:)
Känner verkligen att ja längtar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Rozanna sa...

Krya på dej:) Här har jag nu gått in i min tredje förkyldning utan uppehåll:/ nu var det dax för bihåleinflamation me!! Hoppas du har bättre tur en va jag har!! Jag vill bara till gymmet men de går ju inte:(

Anonym sa...

Tack! O fy att ligga sjuk nu första vårdagarna... ta det lugnt och bli ordentligt frisk så tar vi en LÅNG prommis när du är på benen igen :)

Hoppas du kommer på bloggträffen i linköping?