fredag 20 april 2012

Vädret stoppar inte mej

Trodde att vädret vann över mej idag, när jag var på väg hem så var det så satans kallt.
Så ja bestämde mej för att sätta mej på motionscykeln istället för att ge mej ut på en löprunda!
Men efter maten så kände ja hur det liksom bara klia i benen, så det blev en löprunda trots allt och det var faktiskt jävligt gött:)
Så tummen upp för det:)


Märker att folk kollar lite konstigt, skulle gissa att dom tänker, va e det för stölle som är ute och springer i regnet kl 20,30 en fredag kväll hi hi;)
Den stöllen är bara lilla jag;)



Men nu ska även jag som de flesta andra slå mej ner i soffan och mysa lite framför Let's dance:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Lotta, klädtokig småbarnsmamma. sa...

Vad roligt! Har lagt till dig nu med. =)
Trevlig kväll!

♥Love mamma till Oliwer och gravid med tvillingar♥ sa...

SV; Hej du :)
Välkommen hit och gud va glad jag blir när du känner att min blogg är välkommnade (mysig) Viktigt för mig.
Hoppas du stannar
Din blogg verkar också spännande
kram

M. sa...

Det är hurtigt! Ett energiknippe som lyser upp kvällsmörkret...

Anonym sa...

Duktig du är som trotsar vädret och ger dig ut en fre kväll! Måste bara fråga, springer du samma runda varje gång? Antar att du orkar springa hela rundan, eller går du nåt oxå? Om du fattat vad jag menar:) har själv tänkt att börja springa, men att orka springa 2,5 i ett svep känns väldigt överväldigande bara det...:) och du är duktig sin kör 5 km.!!

Lisandra sa...

Tack så mycket:)))
Jag springer samma runda, men jag har utökat den första gångerna ja sprang så var det bara 4,7 km sen har ja sprungit en annan runda sista kilometerns för att komma upp till 5,3 km. Och den rundan kommer ja nog springa ett tag till:)
Springer ju även i spåret ibland, men det vågar ja inte när det är mörkt så då blir det genom stan!
Jag springer bara, går aldrig. Tycker det är lättare att bara springa, kommer man bara in i ett bra tempo så går det riktigt lätt och stannar man och går så tycker ja bara det är svårt att komma upp i samma tempo sen!
Blev lite rörigt men ja hoppas du fått svar på dina frågor:)

Och jag tror du fixar 2,5 km:)