tisdag 1 maj 2012

1 Maj

Imorse smög jag upp för att inte väcka resten av familjen, då jag vaknade och va riktigt sugen på att ge mej ut i det fina vädret på en pw. Sagt och gjort, och det var lika skönt som jag trodde:)


När jag kom hem sov familjen fortfarande, då va klockan 10. Så ja va gullig och väckte dom;)
Vi dukade upp en brakfrukost på altan, premiären:)
Äntligen är våren här:)


Efter frukost åkte Johan och Milo iväg för att köra ved, så då passade på att ge mej ut på ännu en pw:)


Denna gången gick ja en annan runda och passade då på att gå förbi kyrkogården för att titta till mina vänner som ligger där:(


Så här vackert är det vid askgravplatsen!


Nu ligger jag i bikini och gottar mej i solen:) och jag njuter till fullo:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: